onsdag, maj 07, 2008

Biorytmkurva


Kära läsare.
Känner ett uppdämt behov att att blogga lite. Var ju ett tag sen sist.
Tror att bloggandet är som allting annat; beroende av individens biorytmkurva. Det vill säga, känsloliv och annat går upp och ned i förutbestämda cykler.
Bloggandet har jävligt långa sådana med ihärdiga toppar, men också djupa dalar.
Nu är jag nog på väg in i en topp, men det vore kul att höra om någon faktiskt fortfarande går in och läser här?
Lägg en kommentar om ni gör det.
Puss!

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jodå, läser fortfarande.

07 maj, 2008 10:57  
Anonymous Anonym sa...

en rssläsare är en bra kamrat, då behöver man inte manuellt gå in och kika hela tiden..
Börja blogga lite skvaller igen shimoda :-)

07 maj, 2008 11:52  
Anonymous Anonym sa...

Jomen. Vi är här.

07 maj, 2008 12:38  
Blogger Unknown sa...

Å jag är här också!

08 maj, 2008 20:43  
Anonymous Anonym sa...

klart jag läser.
Kram Kram Bella

10 maj, 2008 19:39  
Anonymous Anonym sa...

Jag torde vara din allra mest trogna bloggläsare (samt även en flitig läsare av den tidning du jobbar för). Jag går in här då och då och nu märkte jag till min glädje att du hade flera nya inlägg. Jag skulle som en annan skrev gärna se lite mer skvaller i bloggen , gärna en dagens outfit då och då , inte bara på dig utan kanske söta Linda Margaleff eller varför inte The Big Boss Bengt Gustavssons tofflor (stämmer ryktet att han ibland jobbar i tofflor). En rad om vilka skvallertidningskollegor du möter i kassakön på ICA Karlaplan eller vid bordet bredvid på Eriks Bakficka skulle ävenså uppskattas. Hoppas du får en skön weekend , antar att du ska till Puro , om du inte redan är där. Kram på dig!
M v h Micke.

15 maj, 2008 07:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida