tisdag, december 20, 2005

Julstök

Tisdag.
Dan före dan före dan före dan före dopparedagen...
Och då menar jag inget snuskigt.
Jul snart. Shit. Julklapparna är i stort sett inköpta. Det är bara Tigers present som fattas. Måste tänka till.
Idag är det den stora inslagardagen. Köpt svindyrt papper på Designtorget, som en jävla tapet och kostar snudd på lika mycket. Hoppas det uppskattas.

Imorgon är det den sista festen innan jul; smygvisning av Madonnafilmen I´m going to tell you a secret. Blir säkert kul, men vete fan om jag orkar se den. En 47-årig tvåbarnsmorsa som vill vara 25 och klär sig som en sån. Ser fram emot festen i filmhusets restaurang, kanske dra ett järn med Jonas Åkerlund (yeah, right).

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

....hahaahah...."som en j-a tapet"...hahaha....
Jag tror det uppskattas mkt, det skulle iaf jag ha vett att göra.
Älskar din blogg, Hans. Vi har setts några ggr. ( mååånga år sedan), men jag vågar inte avslöja min id. hahaha! jag kanske överskattar min egen betydelse, men blyg är jag!

Mvh.

21 december, 2005 11:16  
Anonymous Anonym sa...

fick din länk via stureplan, skall surfa in igen! Cool Blogg;)

21 december, 2005 12:08  
Blogger Hans Shimoda sa...

Åh, tack för komplimangerna. Båda två. Ska försöka fortsätta i samma stil. God Jul!

21 december, 2005 13:07  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida