måndag, december 12, 2005

Sunkchinamat & Ben & Jerrys

Puh! En söndag i sängen. Färskpressad juice från min nyinköpta juicepress (chilikollektionen från OBH Nordica. Var det nån som sa att reklam inte fungerar?), espresso, köttbullsmackor med saltgurka och ett par digestivekex. Så kan en bakisfrukost se ut.
För att fullborda sunksöndagen blev det Batman Begins på hyr-dvd och friterad kyckling från sunkchinan på Odengatan i soffan med H. Allt avrundat med Ben & Jerrys Cookie Dough.
Man kan inte alltid äta tryffel.
Var så trött att jag bad Emelie på tidningen bevaka galan av "Mastermind", Mankellfilmen. Var säkert en bra rulle, men soffan lockade.
Tva dagar kvar till lilla Tiger kommer.

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Aha! Du ska få en kisse! Det var därför jag såg dig med blond flicka på kattutställning i Solna för några veckor sedan? Vilken ras blir det?

13 december, 2005 10:56  
Blogger Hans Shimoda sa...

Det blir en ocicat, en vilddjursliknande ras som är superfin! Namnet Tiger är lite missvisande, täckningen är mer åt leopardhållet. Men Tiger är ett ballare namn...

13 december, 2005 11:11  
Blogger Östermalmsräven sa...

Ahaaa ocicat, blir det en såndär silvrig en?

13 december, 2005 14:18  
Blogger Hans Shimoda sa...

Nej, den är s k brunspottad. Men jag har sett silvriga, blå och lila. Är du också kattägare?

13 december, 2005 14:40  
Anonymous Anonym sa...

Jag har två Russian Blue! Ocicats är ju jättevackra. Jag skulle kunna tänka mig en. Eller en bengal. Eller gärna en burma.

13 december, 2005 15:09  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida