torsdag, december 08, 2005

Uuuuuuuuuulriksdals hetsiga julbord

Tisdag eftermiddag
Suck.
Julbord med redaktionen klockan 15.00 en tisdag känns halvglamoröst. Nåja, valet av plats och tid var inte mitt, men så va fan? Gratis är gott som jag brukar säga. Om själva maten finns det annars inte mycket att orda om. Man ka gå på hur fiiiina ställen som helst, korv är korv, julskinka är julskinka och sill är sill med oerhört små variationer. Tycker inte Abbas västkustsill i burk är sämre än Ulriksdals sillar. Dessutom blev vi utkörda med badvattnet efter tre timmar av vår fjollige servitör. Kanal 5:s nya programidé: Gay waiter.
På vägen hem från jobbet igår såg jag att flera företag käkade "julbord" på Beirut Café. En i mitt tycke bra mycket bättre idé.

Onsdag
Gjorde inslag i underbara Carolina Noréns nyårsprogram i Sveriges Radio. Kåserade lite om skvalleråret som gått och gav "predictions" för 2006. Körde 1X2-gardering och sa att Persbrandt lär bli full under året och att Linda Rosing byter kille. Och solen kommer att gå upp varje morgon...
Fick dessutom en snygg bordsspegel såld som jag satt ut på Blocket. 350 spänn rakt ned i fickan. Sådärja.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida