onsdag, maj 21, 2008

Det ska börjas i tid...



Var ju som sagt på Mallis förra veckan. En riktig stekarvecka med roséskumpa och golf och lite bonding med testosteronstinna typer som Martin Björk, Snickar-Matte och Niclas Rahm.
Jo, jag solade med t-shirten på...
Hur som helst skulle det självklart köpas presenter. Speciellt nu när min lila dotter Nessan börjar bli äldre.
Eftersom jag är en jävla kärring som älskar att köpa kläder åt henne höll jag på att slå en kullerbytta när jag hittade Gisele Bundchens flip-flop-kollektion Ipanema. Köpte bronzefärgade flip flops med bling bling.
Till och med asken såg ut som en parfymförpackning.
Då ska ni veta att Nessan är 19 månader...
Hon älskade dom.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida