torsdag, december 22, 2005

Madonnas hemlighet


Det är egentligen ganska charmigt. TV4 och Svenska Filminstitutet drar ihop en förhandsvisning av Antony & the Johnsons-look-aliken Jonas Åkerlunds Madonnadokumentär I´m going totell you a secret i absolut sista sekunden innan julen är över oss. Inbjudan kommer via mail och platsen är högst ocharmiga Filmhuset på Gärdet, en betongkloss med röd accentfärg. Det bjuds på ljummet bag-in-box vin (vitt) och chips med 15 % fetthalt.
Som sagt; charmigt.
Allt kan ju inte vara Sagan om ringen.
Kändisuppslutningen var imponerande. Stod i entrén och räknade in bland andra TV4:s Ulrika Nilsson, gravida Jessica Folcker, Fredrik Berling, Elisabeth Tarras-Wahlberg, Cecilia Frode, Anders Berglund, Kopps-Torkel Pettersson,, Elin Ek, Staffan Olsson och Fredrik Kempe.
För at få åtminstone en gnutta glamour gick jag och fotograf-.Jonas till Nox och smällde en flaska skumpa och en oxbringa med potatismos, pepparrot och äggula. Och några snabba razz. Det är ju ändå jul...

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Bra blogg, Hans.
Jag tänkte fråga dig om en sak.Ingen jag känner kanhjälpa mig med detta. Du vet 3tfn-reklamen? Den eminenta låten där? Den franska. Snälla Tomten/ Hans, hjälp mig skaffa den! Jag vill gärna köpa skivan, om du bara kan hjälpa mig med titel etc.
För visst är den bra?
God Jul

/ blygisen

24 december, 2005 05:09  
Blogger Östermalmsräven sa...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

28 december, 2005 15:47  
Blogger Östermalmsräven sa...

anonymous: Stereo Total - J'aime l'amour à trois...

28 december, 2005 15:48  
Anonymous Anonym sa...

Tusen tack, Räven!

/Blygisen

29 december, 2005 07:16  
Blogger Hans Shimoda sa...

Östermalmsräven kan man lita på. Har varit o firat jul på annan ort och varit unplugged. Skönt att det löste sig.

Bästa

29 december, 2005 12:48  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida