lördag, december 31, 2005

Nyår!

Jahaja...
Nyår.
Det blir nyår hemma med H. Skönt, tycker jag. Smällde julbonusen på Sevrugakaviar och ett kilo havskräftor hos Melanders i hallen. Sevruga är en rysare liksom havskräftor. Men 690 kr/kilot för molluskerna. För att använda ett old school-uttryck: Shit pommes frites!
Lite stekarfasoner blir det dock. Ska käka dekadent lunch med foto-jonas, hans sällskap och H på Lydmar klockan 3. En liten lätt förskumpa innan allvaret börjar.
Ville bara säga det.
Gott Nytt År!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

På Lydmar? Ok. Lite lätt dekadens, jag kan förstå det. Själv vaknade jag nyss. Skall tydligen bege mig till Villagatan. Myyyy dayyyyyyysssss..
Jag tar ett kilo löjrom ur frysen med mig.
Men H.S., nu tar du och firar riktigt ordentligt, alltså på Ditt vis, så att du står säkert kvar till nästa år. Ville bara säga det. hehe.
Hälsa morbror fotograf-Jonas.
/ Blygisen

31 december, 2005 14:36  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida