fredag, januari 13, 2006

Sådärja!


Fredag kväll. Ett glas Rawsons Retreat gjort på favoritdruvan Shiraz. Tryffelsalami från Hallen, marinerade kronärtskockshjärtan, lättorkade cocktailtomater, vildsvinskorv från Florens.
Kvällen kan börja.

Kan man förresten blogga två gånger på en dag? Jag gör det, men vet ibland inte om jag ska fortsätta på originalinlägget eller skriva en helt ny. Som nytt stycke, när en ny tankegång börjar.
Måste klura på det där.
Nu ska jag ta en klunk shiraz från himlen.

6 kommentarer:

Blogger Andreas Norinder sa...

När man bloggar två gånger på en dag så tycker jag personligen att man ska skriva ett helt nytt inlägg. :) Riktig shysst blogg förövrigt!

14 januari, 2006 02:34  
Anonymous Anonym sa...

Jag tycker du alltid ska skriva ett nytt inlägg istället för att fortsätta på orginalinlägget, för det är lätt att dina läsare missar det nya du skrivit till då.
Bra blogg du har förresten!
/Therese

14 januari, 2006 16:51  
Anonymous Anonym sa...

Nytt inägg.
Om det inte handlar om en uppdatering av ett gammalt förstås.

Gott vin har du!
Men Tryffelsalami?
Det låter skitäckligt.

14 januari, 2006 17:56  
Blogger Thérèse sa...

Man kan blogga hur många gånger man vill samma dag men skriv nytt inlägg varje dag, tycker jag iallfalla

14 januari, 2006 22:24  
Anonymous Anonym sa...

"Kan man förresten blogga två gånger på en dag?" frågar du dig. Du kan skriva i samma inlägg, eller i nya. Du kan skriva 100 inlägg per dag om samma sak eller 1 om 100 saker. Du kan skriva bak och fram, upp och ned, in och ut eller med kyrilliska bokstäver om du så vill. Du kan skriva ett ord i varje inlägg och på så sätt få ihop ett "totalt" inlägg. Du kan göra precis som du vill. På Internet är det DU som bestämmer!

15 januari, 2006 01:36  
Anonymous Anonym sa...

Var har du förresten fått tag på tryffelsalamin? FÖr jag antar att Du inte har åkt till Hallen och köpt...

15 januari, 2006 01:37  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida