onsdag, januari 11, 2006

Snöhelvete

Jag hatar vintern. Jag hatar snö. Jag hatar när snön smälter för det blir så jävla slaskigt. Som idag.
Fan.
Det där var skönt.
Inbjudningarna rasar in. Det har tagit fart ordentligt; Filmpremiärer som Att göra en pudel, Casanova, Lilla Jönssonligan, Moreno & Tystnaden. Fester som sthlmsfinest, Stureplan.se 1 år, P3Guld, Rockbjörnen, Idrottsgalan.
D e mycké nu.

Håller på att göra om hemma. Efter H:s inträde i våningen är det nya vindar som blåser. Min minimalistiska stil får sig en törn och värme och ombonat är nya honnörsord. Känns helt ok. Finns viktigare saker att tjafsa om än färgen på väggen.

Ikväll kan det bli ett pass på Stockholms Golfhall eller Bunkern med min gode vän Tomas Sunesson.
Fore!

10 kommentarer:

Blogger Östermalmsräven sa...

ja jäklar död åt slasken! Hoppas Lilla Jönsonliga lever upp till sitt rykte hahahaha...

11 januari, 2006 14:08  
Anonymous Anonym sa...

Oj, har Stureplan.se bara funnits i ett år? Känns som man har kollat på den sidan längre än så!

11 januari, 2006 21:40  
Anonymous Anonym sa...

vad har du för hcp? *nyfiken*

11 januari, 2006 21:56  
Anonymous Anonym sa...

Hoppas slasket har regnat bort där borta på andra sidan, här på framsidan är det snöfritt! .. åtminstone på vägar och gångbanor.
Vill inte ha mer snö! .. men attans vad grått och trist det blir när det regnar.

11 januari, 2006 22:56  
Blogger Thérèse sa...

kan intyga att snön, slasket och den svenska vintern är ju inte precis något man saknar som utlandssvensk på sydligare breddgrader

11 januari, 2006 23:48  
Blogger Hans Shimoda sa...

Håller med, blevv själv förvånad över att stureplan.se baara funnits ett år.

Har bara spelat golf i lite drygt två år, min hcp är 20.

Firade julen i göteborg (Sävedalen) det var +5 och supergrått o höstregnigt. Vet vad du talar om där på baksidan ;)

12 januari, 2006 00:08  
Anonymous Anonym sa...

När bjuder du på hemmahosreportage? ;)

12 januari, 2006 00:26  
Blogger Hans Shimoda sa...

Husmusen! Ska bli varm i kläderna, sen går jag igång med mina Indoori-bord och Bo Concept-säng... :D

12 januari, 2006 08:12  
Blogger Östermalmsräven sa...

Amanda & Hasse: yes endast ett litet år, men konceptet har ju funnits myyyycket längre under namnet yo-sthlm...

12 januari, 2006 10:26  
Anonymous Anonym sa...

Ahh .. gamla mina hemtrakter.
Visserligen snöfritt på julafton men från då till nu har det varit massor av snö ;D

12 januari, 2006 22:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida