söndag, januari 01, 2006

Dan efter

Shit, vad Flubber kan vara avkopplande när man är bakis. Tack, Kanal 5.
Nyårslöfte: Börja röka!
Finns det något tråkigare än att som ickerökare sitta kvar själv vid bordet på krogen när resten av missbrukarsällskapet är ute och röker, skrattar, skämtar och har kul? Nån måste ju hålla bordet. Den rollen hade jag igår på Sturehof ett par gånger. Det var då jag kom på mitt nyårslöfte att börja röka. Rökare har fan roligare. I alla fall ett litet tag...
Imorgon börjar 2006 på allvar. Och det är fyra månader kvar till golfsäsongen börjar. Livet är inte lätt.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hehe, alla saker har två sidor, så även rökningen. Kör på att vara bordsvakt du, låter bra mycket bättre. Golf låter lika bra fastän att jag inte har spelat speciellt mycket. Gott Nytt!

02 januari, 2006 17:22  
Blogger Hans Shimoda sa...

Klart jag kör vidare på bordsvaktsjobbet. Kanske kan stå och pointa ut nya sköna gäster till bordet. Lite som Fadde...
God forts!

03 januari, 2006 12:53  
Anonymous Anonym sa...

Haha, absolut. Dela ut passerkort.

03 januari, 2006 15:18  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida